Page 27 - 2. SINIF MODULER HAYAT BILGISI
P. 27
1.ÜNİTE
Ünite Değerlendirme T
1.ÜNİTE Ünite Değerlendirme Testi - 1
esti - 1
1. 1. 3. 3. Bireysel farklılıklara saygılı ol-
malıyız.
Sadece bizim gibi düşünenlere
saygı duymalıyız
Tekerlekli sandalye kullanan ar-
kadaşımıza acımalıyız
Olcay, futbol takımına ısrarla katılma- V erilen ifadelerden doğru olanların
Verilen ifadelerden doğru olanların
sını isteyen arkadaşına internetten sonuna (D) yanlış olan ifadelerin sonu -
sonuna (D) yanlış olan ifadelerin sonu-
sipariş ettiği yukarıdaki malzemeleri na (Y) yazdığımızda oluşan doğru-yan -
na (Y) yazdığımızda oluşan doğru-yan-
göstermiştir.
lış tablosu aşağıdakilerden hangisidir?
lış tablosu aşağıdakilerden hangisidir?
göre Olcay’a;
-
aşa
arkadaşının
Buna
Buna göre Olcay’a; arkadaşının aşa-
i söylemesi doğ
hangisin
-
ğıdakilerden hangisini söylemesi doğ- A) D B) D C) Y
ğıdakilerden
ru olur? Y D D
ru olur?
A) Kavga mı edeceksin? Y D D
B) Farklı ilgi ve yeteneklere saygılıyım
C) Futbol takımına mutlaka katılmalı-
sın.
4. 4. Herkes vazifesini yapmalı
Ekibini zorda bırakmamalı
Takım ruhu yaşatılmalı
2. 2. Adımını dersliğe atar atmaz Kimse görevini aksatmamalı
Kurallara uy! Olma haylaz S.Ö
Yaramazlar kural tanımaz
Yukarıdaki dörtlükte grup çalışmala-
Y ukarıdaki dörtlükte grup çalış mala -
…….kurallarına etme itiraz
rı yapılırken grup üyelerinde olması
rı yapılırken grup üyelerinde olması
Yukarıdaki dörtlükte boş bırakılan yere
gereken hangi özellikten söz edilmek-
Y ukarıdaki dörtlükte boş bırakılan yere gereken hangi özellikten söz edilmek -
ne yazılmalıdır?
tedir?
ne yazılmalıdır? tedir?
A) Seyahat kuralları A) Sorumluluk
B) Hijyen kuralları B) Tarafsızlık
C) Sınıf kuralları C) Yardımseverlik
27 2. SINIF Modüler Hayat Bilgisi